12 Comments
User's avatar
Hüseyin Gümüş's avatar

Tükettiğin içeriklere, takip ettiğin insanlara dikkat et. Evine misafir olarak kabul etmeyeceğin kimseye dijital hayatında da yer verme. Zira insan tükettiklerine dönüşür.

Hüma's avatar

Anıl abi süper pazar benim için adeta güne limonlu su içerek başlamak gibi.Yeni haftaya süper pazarla başlayarak motivasyon bilgi heyecan kazanıp her seferinde umudumu tazeliyorum.Umudumun tazelenmesi bu benim için çok önemli çünkü ben bir şeyleri yaparken evdekiler bozmakta bir numara anlayacağınız umudumun yenilenmesi olmazsa olmazım.Sizi ve ekibinizi çok sevmekle beraber tebrik ediyorum.İnşallah böyle devam eder.Sevgiyle kalın...

Hilal G's avatar

2024' den dileğim insanlık. Biraz vicdan ve merhamet. Fazlasında gözüm yok

Görkem Yağcı's avatar

🚀

İlahe's avatar

2024 istediyim tek şey universitye girmem.Çok çalıştigim işin karsiligini almak istiyorum sadece.

Yasemin İnce's avatar

Yine süper bir pazara süper bir motivasyonla başlamak emeklerinize sağlık

маdinа's avatar

Anıl abi her şey için teşekkür ederim. Bu yıl gireceğim bir kaç sınav olacak kabul olmam için gece gündüz azimle çalışıyorum.

Şeymanur Üstün's avatar

Kendimle gurur duymayı,kafa karışıklığına düştüğüm bazı konularda o kuyudan çıkmayı çok isterdim..

Beyza İmamoğlu's avatar

Anıl abi Fesleğen kitabı ilk çıktığı yıldan beri hep duyuyordum görüyordum okumak şimdi nasip oldu gerçekten. Hani kitapta kendini bulmak tabiri vardır ya şimdiye kadar okuduğum hiçbir kitapta yaşamamıştım bunu. Okudukça akıyor aktıkça okuyorum.O kadar güzel ki.. Tam anlamıyla kendimi buldum.Hikayenin anladığım kadarıyla gerçeklik payı da varmış.O kadar duygusal ki maşallah size.Böyle hislerime tercüman olan bir kitaba rastladığım için çok mutluyum. Diğer kitaplarınızı da okumak için sabırsızlanıyorum.🌸

Sudenaz's avatar

Çok güzeldi. (Videodan geldim, böyle bir içeriğinizin olduğunu öğrenmek beni çok mutlu etti .Ellerinize sağlık :)

<3

Vusala's avatar

Çok teşekkürler^_^

Mert's avatar

Öncelikle kötü biri değilim sınav dönemindeyim ailemde tartışmalar susmamalar işin ciddiyetini kavramamaları beni etkiliyor rağmenci olmayı deniyorum arkadaşlarımdan kazık yiyorum ailemin ve arkadaşlarımın bu tutumu beni yalana ve bilinöezliğe sürüklüyor neredeyse bir çok arkadaşım oldu hepsinden kazık yedim diyorum artık daha dikkatli olmalısın diyorum bu sefer çevremde hiç kimse yok sıfır yalnızlık hissi yöneliyor 2 ay whatsabı kullanmadım sadece 1 mesaj gelmiş oda annemden bir tane tiktikta gördüğü komik bir video bu sefer hırs yapıyorum daha bir hayat için bir başkası geliyor bu hırs seni insanlardan uzaklaştırıyor başarılı olmamanın bir diğer sebebi bu insanlarla arkadaş olmuyorsun onları takıyorsun peki o arkadaşlarım değilmiydi beni kazıklayan her doğum günlerinde hediye aldıklarım benim doğum günümü bile hatırlamayan sırlarımı açıklayan kendime odaklanıyorum bu sefer ailede bir şey çıkıyor bunu başka birine anlatınca psikolojik sorunların var bir başkası sen çok stres yapıyorsun temel sebebi bu bir başkası çok takıyorsun acımasız ol kendim oluyum diyorum kendimde bir şey kalmamış adam akıllı geçirirlmemiş bir çocukluk hayalleri bile kendine inandırıcı gelmeyen söylemişsiniz ben kimim ben nasıl düzelirim yine yaptığım hatalardan biri insanlardan bir şey istemek